Prf.Dr.Halil Çivi
[email protected]

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?

07 Haziran 2022 12:20

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

 

 

 

            Dolayısıyla hoşgörü, daha güzel ve daha kolay olanın temel alınması, köktencilik ve tutuculuktan kaçınılması... bütün bunlar FARKLI OLMA HAKKINA, İnsanları bozguna ve birbirine düşmekten kurtararak(4), verim ve üretimin kaynağı olan sağlıklı ÇEŞİTLİLİĞİ geliştiren olumlu ve yapıcı bir içerik katar."(X)

 

Haz. Ali diyor ki " İnsan dilinin ( söyleminin) içinde gizlidir.

 

Halk deyimiyle de " Ûslubu lisan, aynıyla insan"

 

              Sonuç: İktidar ya da muhalefet, ürettikleri dil ve söylem biçimiyle topluma rol model olmak zorundadır. Herkes söylemine dikkat etmek ve kullandığı sözcükleri özenle seçmek zorundadır.

 Gerek dinsel, gerek sosyolojik, gerek estetik ve gerekse ahlaki olarak doğru ve güzel olan budur.

             Toplumun huzura, barışa, kardeşliğe ve en önemlisi de, gelecekte birlikte ve sevgi içinde yaşama umuduna ihtiyaç vardır. Önemli olan toplumu ayrıştırmak, bölmek, dışlamak değil birleştirebilmektir. Özünde güzel ahlak dini olan İslama cebir, şiddet, kin, nefret ve sövgü dili asla yakışmaz

---------

(1). Nahl Sûresi 125. ayet.

(2). İsra Sûresi  53.Ayet.

(3). Bakara Sûresi 185.Ayet.

(4). Gaziye Sûresi 21 ve 22. Ayetler.

---------

( X)- Muhammed Âbid EL CABİRÎ, İSLAM DÜŞÜNCESİNDE DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI VE HUKUK. CEV. Mehmet Şayir. Kapı Yayınları, İstanbul 2019, 1. Basım. Sayfa 333- 334.

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?

 

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

            Dolayısıyla hoşgörü, daha güzel ve daha kolay olanın temel alınması, köktencilik ve tutuculuktan kaçınılması... bütün bunlar FARKLI OLMA HAKKINA, İnsanları bozguna ve birbirine düşmekten kurtararak(4), verim ve üretimin kaynağı olan sağlıklı ÇEŞİTLİLİĞİ geliştiren olumlu ve yapıcı bir içerik katar."(X)

 

Haz. Ali diyor ki " İnsan dilinin ( söyleminin) içinde gizlidir.

 

Halk deyimiyle de " Ûslubu lisan, aynıyla insan"

 

              Sonuç: İktidar ya da muhalefet, ürettikleri dil ve söylem biçimiyle topluma rol model olmak zorundadır. Herkes söylemine dikkat etmek ve kullandığı sözcükleri özenle seçmek zorundadır.

 Gerek dinsel, gerek sosyolojik, gerek estetik ve gerekse ahlaki olarak doğru ve güzel olan budur.

             Toplumun huzura, barışa, kardeşliğe ve en önemlisi de, gelecekte birlikte ve sevgi içinde yaşama umuduna ihtiyaç vardır. Önemli olan toplumu ayrıştırmak, bölmek, dışlamak değil birleştirebilmektir. Özünde güzel ahlak dini olan İslama cebir, şiddet, kin, nefret ve sövgü dili asla yakışmaz

---------

(1). Nahl Sûresi 125. ayet.

(2). İsra Sûresi  53.Ayet.

(3). Bakara Sûresi 185.Ayet.

(4). Gaziye Sûresi 21 ve 22. Ayetler.

---------

( X)- Muhammed Âbid EL CABİRÎ, İSLAM DÜŞÜNCESİNDE DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI VE HUKUK. CEV. Mehmet Şayir. Kapı Yayınları, İstanbul 2019, 1. Basım. Sayfa 333- 334.

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?

 

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

            Dolayısıyla hoşgörü, daha güzel ve daha kolay olanın temel alınması, köktencilik ve tutuculuktan kaçınılması... bütün bunlar FARKLI OLMA HAKKINA, İnsanları bozguna ve birbirine düşmekten kurtararak(4), verim ve üretimin kaynağı olan sağlıklı ÇEŞİTLİLİĞİ geliştiren olumlu ve yapıcı bir içerik katar."(X)

 

Haz. Ali diyor ki " İnsan dilinin ( söyleminin) içinde gizlidir.

 

Halk deyimiyle de " Ûslubu lisan, aynıyla insan"

 

              Sonuç: İktidar ya da muhalefet, ürettikleri dil ve söylem biçimiyle topluma rol model olmak zorundadır. Herkes söylemine dikkat etmek ve kullandığı sözcükleri özenle seçmek zorundadır.

 Gerek dinsel, gerek sosyolojik, gerek estetik ve gerekse ahlaki olarak doğru ve güzel olan budur.

             Toplumun huzura, barışa, kardeşliğe ve en önemlisi de, gelecekte birlikte ve sevgi içinde yaşama umuduna ihtiyaç vardır. Önemli olan toplumu ayrıştırmak, bölmek, dışlamak değil birleştirebilmektir. Özünde güzel ahlak dini olan İslama cebir, şiddet, kin, nefret ve sövgü dili asla yakışmaz

---------

(1). Nahl Sûresi 125. ayet.

(2). İsra Sûresi  53.Ayet.

(3). Bakara Sûresi 185.Ayet.

(4). Gaziye Sûresi 21 ve 22. Ayetler.

---------

( X)- Muhammed Âbid EL CABİRÎ, İSLAM DÜŞÜNCESİNDE DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI VE HUKUK. CEV. Mehmet Şayir. Kapı Yayınları, İstanbul 2019, 1. Basım. Sayfa 333- 334.

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?

 

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

            Dolayısıyla hoşgörü, daha güzel ve daha kolay olanın temel alınması, köktencilik ve tutuculuktan kaçınılması... bütün bunlar FARKLI OLMA HAKKINA, İnsanları bozguna ve birbirine düşmekten kurtararak(4), verim ve üretimin kaynağı olan sağlıklı ÇEŞİTLİLİĞİ geliştiren olumlu ve yapıcı bir içerik katar."(X)

 

Haz. Ali diyor ki " İnsan dilinin ( söyleminin) içinde gizlidir.

 

Halk deyimiyle de " Ûslubu lisan, aynıyla insan"

 

              Sonuç: İktidar ya da muhalefet, ürettikleri dil ve söylem biçimiyle topluma rol model olmak zorundadır. Herkes söylemine dikkat etmek ve kullandığı sözcükleri özenle seçmek zorundadır.

 Gerek dinsel, gerek sosyolojik, gerek estetik ve gerekse ahlaki olarak doğru ve güzel olan budur.

             Toplumun huzura, barışa, kardeşliğe ve en önemlisi de, gelecekte birlikte ve sevgi içinde yaşama umuduna ihtiyaç vardır. Önemli olan toplumu ayrıştırmak, bölmek, dışlamak değil birleştirebilmektir. Özünde güzel ahlak dini olan İslama cebir, şiddet, kin, nefret ve sövgü dili asla yakışmaz

---------

(1). Nahl Sûresi 125. ayet.

(2). İsra Sûresi  53.Ayet.

(3). Bakara Sûresi 185.Ayet.

(4). Gaziye Sûresi 21 ve 22. Ayetler.

---------

( X)- Muhammed Âbid EL CABİRÎ, İSLAM DÜŞÜNCESİNDE DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI VE HUKUK. CEV. Mehmet Şayir. Kapı Yayınları, İstanbul 2019, 1. Basım. Sayfa 333- 334.

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?

 

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

            Dolayısıyla hoşgörü, daha güzel ve daha kolay olanın temel alınması, köktencilik ve tutuculuktan kaçınılması... bütün bunlar FARKLI OLMA HAKKINA, İnsanları bozguna ve birbirine düşmekten kurtararak(4), verim ve üretimin kaynağı olan sağlıklı ÇEŞİTLİLİĞİ geliştiren olumlu ve yapıcı bir içerik katar."(X)

 

Haz. Ali diyor ki " İnsan dilinin ( söyleminin) içinde gizlidir.

 

Halk deyimiyle de " Ûslubu lisan, aynıyla insan"

 

              Sonuç: İktidar ya da muhalefet, ürettikleri dil ve söylem biçimiyle topluma rol model olmak zorundadır. Herkes söylemine dikkat etmek ve kullandığı sözcükleri özenle seçmek zorundadır.

 Gerek dinsel, gerek sosyolojik, gerek estetik ve gerekse ahlaki olarak doğru ve güzel olan budur.

             Toplumun huzura, barışa, kardeşliğe ve en önemlisi de, gelecekte birlikte ve sevgi içinde yaşama umuduna ihtiyaç vardır. Önemli olan toplumu ayrıştırmak, bölmek, dışlamak değil birleştirebilmektir. Özünde güzel ahlak dini olan İslama cebir, şiddet, kin, nefret ve sövgü dili asla yakışmaz

---------

(1). Nahl Sûresi 125. ayet.

(2). İsra Sûresi  53.Ayet.

(3). Bakara Sûresi 185.Ayet.

(4). Gaziye Sûresi 21 ve 22. Ayetler.

---------

( X)- Muhammed Âbid EL CABİRÎ, İSLAM DÜŞÜNCESİNDE DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI VE HUKUK. CEV. Mehmet Şayir. Kapı Yayınları, İstanbul 2019, 1. Basım. Sayfa 333- 334.

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?

 

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

            Dolayısıyla hoşgörü, daha güzel ve daha kolay olanın temel alınması, köktencilik ve tutuculuktan kaçınılması... bütün bunlar FARKLI OLMA HAKKINA, İnsanları bozguna ve birbirine düşmekten kurtararak(4), verim ve üretimin kaynağı olan sağlıklı ÇEŞİTLİLİĞİ geliştiren olumlu ve yapıcı bir içerik katar."(X)

 

Haz. Ali diyor ki " İnsan dilinin ( söyleminin) içinde gizlidir.

 

Halk deyimiyle de " Ûslubu lisan, aynıyla insan"

 

              Sonuç: İktidar ya da muhalefet, ürettikleri dil ve söylem biçimiyle topluma rol model olmak zorundadır. Herkes söylemine dikkat etmek ve kullandığı sözcükleri özenle seçmek zorundadır.

 Gerek dinsel, gerek sosyolojik, gerek estetik ve gerekse ahlaki olarak doğru ve güzel olan budur.

             Toplumun huzura, barışa, kardeşliğe ve en önemlisi de, gelecekte birlikte ve sevgi içinde yaşama umuduna ihtiyaç vardır. Önemli olan toplumu ayrıştırmak, bölmek, dışlamak değil birleştirebilmektir. Özünde güzel ahlak dini olan İslama cebir, şiddet, kin, nefret ve sövgü dili asla yakışmaz

---------

(1). Nahl Sûresi 125. ayet.

(2). İsra Sûresi  53.Ayet.

(3). Bakara Sûresi 185.Ayet.

(4). Gaziye Sûresi 21 ve 22. Ayetler.

---------

( X)- Muhammed Âbid EL CABİRÎ, İSLAM DÜŞÜNCESİNDE DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI VE HUKUK. CEV. Mehmet Şayir. Kapı Yayınları, İstanbul 2019, 1. Basım. Sayfa 333- 334.

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?

 

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

            Dolayısıyla hoşgörü, daha güzel ve daha kolay olanın temel alınması, köktencilik ve tutuculuktan kaçınılması... bütün bunlar FARKLI OLMA HAKKINA, İnsanları bozguna ve birbirine düşmekten kurtararak(4), verim ve üretimin kaynağı olan sağlıklı ÇEŞİTLİLİĞİ geliştiren olumlu ve yapıcı bir içerik katar."(X)

 

Haz. Ali diyor ki " İnsan dilinin ( söyleminin) içinde gizlidir.

 

Halk deyimiyle de " Ûslubu lisan, aynıyla insan"

 

              Sonuç: İktidar ya da muhalefet, ürettikleri dil ve söylem biçimiyle topluma rol model olmak zorundadır. Herkes söylemine dikkat etmek ve kullandığı sözcükleri özenle seçmek zorundadır.

 Gerek dinsel, gerek sosyolojik, gerek estetik ve gerekse ahlaki olarak doğru ve güzel olan budur.

             Toplumun huzura, barışa, kardeşliğe ve en önemlisi de, gelecekte birlikte ve sevgi içinde yaşama umuduna ihtiyaç vardır. Önemli olan toplumu ayrıştırmak, bölmek, dışlamak değil birleştirebilmektir. Özünde güzel ahlak dini olan İslama cebir, şiddet, kin, nefret ve sövgü dili asla yakışmaz

---------

(1). Nahl Sûresi 125. ayet.

(2). İsra Sûresi  53.Ayet.

(3). Bakara Sûresi 185.Ayet.

(4). Gaziye Sûresi 21 ve 22. Ayetler.

---------

( X)- Muhammed Âbid EL CABİRÎ, İSLAM DÜŞÜNCESİNDE DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI VE HUKUK. CEV. Mehmet Şayir. Kapı Yayınları, İstanbul 2019, 1. Basım. Sayfa 333- 334.

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?

 

             "Yüce Allah der ki: " Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle davet et. Onlarla en güzel şekilde tartışmaya gir.(1). Yine der ki: " Kullarıma de ki sözün en güzelini söylesinler.(2)  " Öğüt ver ki sen ancak bir öğütçüsün, onları baskı altına alacak değilsin"(3)

            Dolayısıyla hoşgörü, daha güzel ve daha kolay olanın temel alınması, köktencilik ve tutuculuktan kaçınılması... bütün bunlar FARKLI OLMA HAKKINA, İnsanları bozguna ve birbirine düşmekten kurtararak(4), verim ve üretimin kaynağı olan sağlıklı ÇEŞİTLİLİĞİ geliştiren olumlu ve yapıcı bir içerik katar."(X)

 

Haz. Ali diyor ki " İnsan dilinin ( söyleminin) içinde gizlidir.

 

Halk deyimiyle de " Ûslubu lisan, aynıyla insan"

 

              Sonuç: İktidar ya da muhalefet, ürettikleri dil ve söylem biçimiyle topluma rol model olmak zorundadır. Herkes söylemine dikkat etmek ve kullandığı sözcükleri özenle seçmek zorundadır.

 Gerek dinsel, gerek sosyolojik, gerek estetik ve gerekse ahlaki olarak doğru ve güzel olan budur.

             Toplumun huzura, barışa, kardeşliğe ve en önemlisi de, gelecekte birlikte ve sevgi içinde yaşama umuduna ihtiyaç vardır. Önemli olan toplumu ayrıştırmak, bölmek, dışlamak değil birleştirebilmektir. Özünde güzel ahlak dini olan İslama cebir, şiddet, kin, nefret ve sövgü dili asla yakışmaz

---------

(1). Nahl Sûresi 125. ayet.

(2). İsra Sûresi  53.Ayet.

(3). Bakara Sûresi 185.Ayet.

(4). Gaziye Sûresi 21 ve 22. Ayetler.

---------

( X)- Muhammed Âbid EL CABİRÎ, İSLAM DÜŞÜNCESİNDE DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI VE HUKUK. CEV. Mehmet Şayir. Kapı Yayınları, İstanbul 2019, 1. Basım. Sayfa 333- 334.

Yorumlar (0)

Kalan karakter : 450
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!

Yazarın Diğer Yazıları

HER OKUL AÇMAK HAPİSHANE KAPATIR MI?
04 Şubat 2023 12:20

AKILLA SÖYLEŞİ
31 Ocak 2023 12:20

HARAMLI KISSALAR
28 Ocak 2023 12:20

ÇAĞIMIZDA DİNLER YA DA DİN BENZERİ DUYGULAR NİÇİN SIYASETE ALET EDİLİR?
23 Ocak 2023 12:20

DEMOKRATİK LAİK, SOSYAL BİR HUKUK DEVLETİNDEN Mİ, ? YOKSA TEOKRATİK FEODAL BİR MONARŞİDEN Mİ YANASINIZ? KARAR SİZİN.
19 Ocak 2023 12:20

KARANLIKLARA YAĞAN KALICI IŞIK YAĞMURLARI...
16 Ocak 2023 12:20

REFERANDUMLAR SADECE DEMOKRASİ YOLUMU, YOKSA DİKTATÖRLÜKLERE DE YOL AÇABİLİR Mİ?
13 Ocak 2023 12:20

KÜRESELLEŞME İDEOLOJİSİ NEDİR?
04 Ocak 2023 12:20

DEĞERLİ DOSTLAR
02 Ocak 2023 12:20

YENİ YIL KUTLAMASI
29 Aralık 2022 12:20

AKIL, DİL, DEMOKRASİ ve ÇAĞDAŞLAŞMA ÜZERİNE KISA NOTLAR.
23 Aralık 2022 12:20

KİME YA DA KİMLERE NE DENİR?
20 Aralık 2022 12:20

HACI BEKTAŞ VELİ' YE GÖRE AKIL DİN VE İMAN İLİŞKİSİ NEDİR?
14 Aralık 2022 12:20

MİNARENİN İÇ YÜZÜ
06 Aralık 2022 12:20

SİYASİ İKTİDARIN GÖREVLERİ NELERDİR?
05 Aralık 2022 12:20

E D E P S İ Z...
01 Aralık 2022 12:20

DOĞUM VE ÖLÜM
29 Kasım 2022 12:20

MUSTAFA KEMAL'İN Ö Ğ R E T M E N İ Y İ M
24 Kasım 2022 12:20

... K.İ R L E T M E G Ö N Ü L
21 Kasım 2022 12:20

G İ D İ Ş A T
17 Kasım 2022 12:20

ATIN AĞZINDA KAÇ DİŞ VARDIR? YA DA DİNSEL BAĞNAZLIK NEDİR?
15 Kasım 2022 12:20

ATATÜRKÇÜLÜK NEDİR?
11 Kasım 2022 12:20

KÜÇÜK BİR TEBESSÜM MOLASI
06 Kasım 2022 12:20

GEÇİM DERDİ
01 Kasım 2022 12:20

...K A R I Ş M A Y I N !
24 Ekim 2022 12:20

DEVLET VE CUMHURİYETİN BEKASI, KARDEŞLİK VE TOPLUMSAL BARIŞ EŞ ANLI SAĞLANABİLİR Mİ? NASIL?
17 Ekim 2022 12:20

...AHLAK AĞLAR...
12 Ekim 2022 12:20

BİR ÜLKEDE MUTLU BİR TOPLUMSAL YAPI İÇİN SİYASET KURUMUNUN ÇÖZMESİ GEREKEN ÜÇ ANA ALAN VARDIR.
03 Ekim 2022 12:20

Tembih name
27 Eylul 2022 12:20

ANADOLU KARDEŞLİĞİ
05 Eylul 2022 12:20

26 AĞUSTOS BÜYÜK TAARRUZ VE 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMININ ANLAM VE ÖNEMİ YA DA KURTULUŞ SAVAŞI NEDİR?
28 Ağustos 2022 12:20

S E L A M   O L S U N !!!
27 Haziran 2022 12:20

İSLAMDA KONUŞMA (ÛSLUP) ve İKNA KÜLTÜRÜ NASIL OLMALIDIR?
23 Haziran 2022 12:20

İÇTİHAT KAPISI...
30 Mayıs 2022 12:20

PARANIN DEĞERİ, ENFLASYON VE MERKEZ BANKASININ GÜCÜ ÜZERİNE KISA NOTLAR...
28 Mayıs 2022 12:20

KÜRESELLEŞME VE NEO-LİBERALİZM NEDİR?
24 Mayıs 2022 12:20

BAŞLICA TEMEL KORKU ÖBEKLER İMİZ VE İNSAN YAŞAMI ÜZERİNE OLUŞTURDUKLARI ÖNEMLİ BASKILAR HAKKINDA KISA NOTLAR.
11 Mayıs 2022 12:20

YARIN 1 MAYIS
03 Mayıs 2022 12:20

KÜRESELLEŞME VE NEO-LİBERALİZM NEDİR?
27 Nisan 2022 12:20

İNSAN BEĞENDİĞİNİ Mİ SEÇMELİ YOKSA SEÇTİĞİNİ Mİ BEĞENMELİ? HANGİSİ DOĞRU?
20 Nisan 2022 12:20

UMUTSUZ YAŞANMAZ...
15 Nisan 2022 12:20

DİNBAZ YA DA DİNCİ SİYASİ REJİMLER ÜZERİNE KISA NOTLAR.
08 Nisan 2022 12:20

GENÇLER İÇİN EŞ YA DA ARKADAŞ SEÇİMİ ÜZERİNE KISA NOTLAR.
28 Mart 2022 12:20

HAK YEME GÖNÜL !!!
25 Mart 2022 12:20

NEVRUZ KUTLAMALARI VE ALEVİLER AÇISINDAN ÖZEL ÖNEMİ.
21 Mart 2022 12:20

ÇANAKKALE ZAFERİNİN YAŞAMSAL ÖNEMİ VE ATATÜRK'ÜN İNSANCIL RUHU.
17 Mart 2022 12:20

SİYASİ İKTİDARLARIN GÖREVİ NE? HALKI TESLİM ALMAK MI? YOKSA HALKI TEMSİL ETMEK Mİ?
15 Mart 2022 12:20

BURUK BİR TIP BAYRAMI KUTLAMASI.
14 Mart 2022 12:20

KİMLER ÇAĞDAŞ VE ONURLUDUR?
11 Mart 2022 12:20

EVLENMEK NEDİR VE NASIL SÜRDÜRÜLEBİLİR?
07 Mart 2022 12:20

Tüm Yazılar